Opis
Psihodinamika reklame ‘zaboravljena’ je i u našoj javnosti uglavnom nepročitana knjiga Miroslava Fellera (1901.-1961.), književnika, teoretičara i publicista i jednog od začetnika ‘znanstvenog’ pristupa u teoriji i praksi tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj. Izvorno objavljena u Bernu 1932. na njemačkom jeziku i inicijalno namijenjena čitateljima njemačkog govornog područja, ova knjiga zaokružuje fazu intenzivnog Fellerova bavljenja teorijom i praksom reklamne komunikacije, koja je u 20-im godinama prošlog stoljeća obilježena djelovanjem zagrebačkog Zavoda za znanstveno proučavanje reklame i umjetničku reklamnu produkciju Imago (1928.), kao i izdavanjem časopisa Reklama (1929.), prvog stručnog časopisa posvećenog oglašavanju u Hrvatskoj. U Psihodinamici reklame koju ovim izdanjem u okviru novopokrenute biblioteke „Povijest reklame“ prvi put predstavljamo na hrvatskom jeziku, Feller na samosvojan i spoznajno poticajan način analizira i demonstrira primjenu psihoanalitičkih koncepcija u psihologiji oglašavanja i uvjeravanja, anticipirajući na određeni način i nadolazak jedne od mračnijih epoha svjetske povijesti u kojoj će politička instrumentalizacija persuazivnih tehnika dosegnuti neslućene razmjere.